متنی در مورد تاریخ ایران جملات کوتاه فلسفی و پند آموز از کوروش بزرگ + زندگینامه
.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

متنی در مورد تاریخ ایران

جملات کوتاه فلسفی و پند آموز از کوروش بزرگ + زندگینامه

متنی در مورد تاریخ ایران,تاریخ ایران

من آریایی ام . . .
از تبار رستم ،
به جنگ دیو و اژدها خواهم رفت !
هفت خوان که سهل است پای خاکم درمیان باشد هفتاد خوان را نیست خواهم کرد . . .
از سر عشق به خاکم سینه ام را مقابل هر بیگانه ای سپر خواهم کرد .
عشقی از رنگ عشق ماندگار ایرانی ، از تبار فرهاد ، از نژاد مجنون . . .
من از تبار آرش ام ،
زه کمانم را همیشه کشیده نگه می دارم ،
و غیر پارس را تا مقصدی همچون تیر آرش به عقب خواهم راند . . .
به عرب و توران اجازه ی گستاخی نخواهم داد ،
تا قیام قیامت نام خلیج همیشه فارس را بر پیشانی پست عرب ها خواهم کوبید . . .
من از تبار کوروش ام ،
شاه دادگر جهان
بزرگی و نام او و ایرانم را دوباره بر بام جهان خواهم برد . . .
و پرچم مقدس کشورم را بالاتر از این شبه غول های بی اصل و نصب خواهم زد . . .
من از اجداد زرتشتی ام گفتار ، پندار و کردارم نیک سرشته شده
با شعار آزادی و هدف صلح و ایمان به خدای یکتا ،
هویت و خاک پاک ایرانم را همیشه زنده نگه خواهم داشت .
من را از تهدید های پوچ می ترسانند ،
من از تبار نام بزرگ ایران ام . . .




:: موضوعات مرتبط: متن با معنی , ,
:: برچسب‌ها: متنی در مورد تاریخ ایران جملات کوتاه فلسفی و پند آموز از کوروش بزرگ + زندگینامه ,
:: بازدید از این مطلب : 3529
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : پنج شنبه 20 شهريور 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی